torsdag 9 september 2010

Attans feber...

Godmorgon på Er...

Har hänt en del trista saker här, samtidigt som det händer himla mkt roligt...
Livets balansgång ??? Kanske så det ska vara, men ibland blir det för mig, övermäktigt...
Svårt att ibland veta hur man ska förhålla sig till allt...Idag är jag tyvärr hemma från nya jobbet, med feber och mår inte alls bra :/ Känns sådär, samtidigt som jag inte har mkt att välja på...

Har hur som, en snäll farfar till barnen som skulle hämta barnen, åka och hälsa på farmor och ge dem middag idag:) Tack gode för honom :) Så idag ska jag bara sova å sova och bli frisk så jag kan ta mig till jobbet imorgon.

Tack gode även för storasyster som det var så skönt att prata m igår kväll, hjälp att analysera så att jag lättare kan finna mig lösningar som passar eller åtminstone fungerar,,, för det är lätt att bli "svävande" om man håller allt för sig själv.

Nåja, förutom sjukdom och grubblerier, så är livet trots allt härligt att leva :)
Ha en finfin dag alla härliga!
Kramar...

Inga kommentarer: