lördag 18 september 2010

Uppdatering trååk...igen... ;)

Hej på Er...

Jag har inte haft den roligaste veckan i mitt liv, kan jag nog påstå, jag ska berätta mer för Er senare, men inte just nu...måste bara låta en del saker sjunka in...

Tycker även att d blir himmelsskönt att detta förbenade val snart är över, Jo jag tycker det är viktigt m demokrati och Jo, jag kommer rösta imorgon ( på ett parti, inte blankt)...
men ur personlig synvinkel, så är måndagen dagen då mina barn åter får en närvarande pappa...wiiie...har jue inte varit alldeles för generöst m det i dessa tider...tror jag vi alla tycker :) Skönt m lite delat ansvar igen *L*

Dagsformen annars då...hmm önskar jag kunde hoppa å jubla å säga att allt är toppen, men nääe...inte idag, idag är jag ledsen, ubertrött, slut, less och framförallt kluven...
Glad och oerhört lycklig över mina vackra, bästaste barn som ger mig så mkt energi och glädje, som får mig att må bra och inte ältar så mkt alls, under deras vakna tid... *kärlek*

Nu ska jag leta mig mot sängen, ta med mig en bunt skvallertidningar och bara mysa...
Ha en fortssatt fin helg alla Ni vackra därute :)
Kramar...

2 kommentarer:

Ms kusin M. sa...

Hej hej! Jag förstår att det varit en tuff period för er fina familj. Nu är iaf valet över, vad man än må tycka om resultat. Hoppas M är ok så här dagen efter och att ni får en fin höst.
Kram kram,

Anonym sa...

Hej :)
Ja, valet är över å det är skönt, oavsett resultat som du säger..
M är ok, haft sina bättre dagar, men är på väg att resa sig redan, full av revanchsug...Så nu känner jag igen honom igen ;)

Han hälsar å vi önskar en himmelfin höst tillbax...
kramar...