söndag 29 augusti 2010

En Rhodosresa m de allra finaste...

Hej alla fina...
Nu har dagen övergått t natt och jag ska snart få sussa skönt å drömma de vackraste drömmar...Men jag har sagt d förr, en bild säger mer än massa ord, men jag har jue som bekant lite svårt att vara tyst, så d får la bli en kombo, mkt bilder å lite kommentarer...
En slags kompromiss då ;)
Let´s go :)
Lämnar hemmet å far mot Arlanda...Första stopp blir Gävle, där jag får en drink när vi ploclar upp Maria


Framme vid Arlanda


Framme, på bussen mot hotellet

Happy girl...
Åsså för en som är lite skadad (besatt) av flygplan, gissa om jag var i himmelriket när planen gick ner för landning vid vårt hotell :) Alltså påbörjade nedstigningen...vi bodde inte vid flygplatsen även om jag hade dött av lycka då ;)
Hotellfrukost...grekiskt yoghurt, valnötter, honung å frukt...Mmm...
Vad Oliver åt ville jag inte ens knäppa kort på, äggmacka och vita bönor i tomatsås...varje morgon!!! Gu´vad jag å Maria mådde illa när han bara skyfflade in,haha...
Haha, alla var inte helt pigg på det här m drinkar å enklare barrundor ;) Ngn vill sova...

Japp, så här får man bada om det är alldeles för hett i solen...
Älskade Gudmor :)
Utsikten från vår balkong...


Drink å unospel på Marias balkong...
Jajaja...

Mkt enklare så här ;)
En mkt b:ig fakirshow på hotellet...Kidsen var dock imponerad...



Ingen semester utan pina colada ;)
Å det gick himmelens fort att suga i sig dem...
Så här såg våra dagar ut mest hela tiden, ganska skönt må jag säga...



I väntan på sista solnedgången...Magiskt...Men,haha...min underbara lott i livet gav mig ett barn som bara måste på toa precis när solen mötte havet *L* Så det missade jue vi då ;)







We are going home...

Boarding...
Åter hemma igen, ganska skönt d med å nu väntar en hel del denna höst men d får jag återkomma m senare...
Nu ner å nässpraya min dotter som gått å blivit superduperförkyld...Sen sova...Skönt!
Kramar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft det underbart! Härligt!

Grallsan sa...

Jo tack, du anonyma ;) Det var en himmelshärlig vecka vi fick...