torsdag 5 augusti 2010

Over & out....

Trött, less, kaputt...
Idag inte heller någon superdag :/
Från början t slut har det jäklats m mig på jobbet, förutom gästerna de är jue oftats alltid himla trevliga :)
När kl. var 11, å lyssna (läs) noga nu för det här är patetiskt men sant...
Som sagt när kl.11 hade jag stressat så konstant, svetten rann mellan tuttarna å på näsan! då fick jag " stresslock" för öronen, ett i taget...? I know, låter jue verkligen märkligt å udda det här, jag har va:at alla gäster idag...men när jag vid 14- tiden när jag fick sätta mig ner, ta en kopp kaffe å andas lite så släppte det...
Jag har idag,,,
stressat ihjäl mig
misslyckats m helvetespannkakorna ( blev toppen till slut)
slagit mig samt d ovanstående
bränt mig
tappat 1 liter fil på golvet
slagit in fel på kassan
tappat porslin i golvet...

Well, ingen kan vara lyckligare än mig just nu för att få gå å sova å glömma denna dag,,,
dessutom,,, imorgon kommer äntligen mina vackraste hem från kollot...
FREDAGSMYS,,, hela kvällen *längtar*
Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: