tisdag 3 augusti 2010

Lite allmänt tisdagsdravel ;)

Måndagen avklarad
Tisdagen avklarad... Med bravur må jag säga ;)
Lite konstigt är det dock, som sambogubben i huset sa igår
- Flera gånger har jag rest mig från soffan, för att ropa å höra vad de gör därnere, för det var så tyst.....
Hahaha föräldrarna lider svårt härhemma *L* Har däremot inte varit direkt jobbigt...än?!

Igår efter jobbet, for vi ut på vuxenmiddag på Albertina å bara myste eller nja, vi åt gott å
och åt alldeles för snabbt och jag satt å huttrade å vägrade flytta in ;)

Idag efter jobbet, liggläge i soffan en stund, ett bad å sen tog vi en kvällspromme Forsbacka runt, stannade till på en kopp te hos Herr O i Vågbro, innan vi kom hem nästan 3 timmar senare :)
Mkt skönt å välbehövligt, vilken lyx att kunna få prata utan att bli avbruten, även om vi mest gick där som ett gammalt pensionärspar och var tysta, gubben njöt av omgivningarna å jag flåsade å flämtade för att hålla takt m honom ;)

Tillbaka till badet...Vet ni, idag var det stekt fläsk på jobbet och när man stekt fläsk sisådär 9 kg, får man liksom en härlig andra hud på armarna *blä* så efter att tvålat in mig 2 ggr samt skrubbat armarna m nagelborste full m duschtvål 2 ggr, så fanns det fortfarande fläskflottsrester kvar på huden...! Var bara tvungen att dela med mig av denna infon ;)
Märkligt att man älskar detta yrke?! :)

Hur som haver...
Nu börjar jag längta efter mina finaste ungar. Nästan så att det värker lite i hjärtetrakten...
Men med lite insideinformation så vet jag att de har det toppenbra ;)

Nä nu, bok å säng, för imöra jobb igen...
Kramar...

Inga kommentarer: