söndag 1 augusti 2010

*gulp*

Å ni må tro....
att det känns mkt märkligt,
för imorgon ska jag och barnens far skicka iväg båda barnen på kollo!!!
Ni kan inte förstå berg å dalbanan i mitt hjärta ;)
Kanske världens bästaste kollo?! men ändå....
Det här blir första gången på 10!!! år jag är utan mina barn så här länge, när jag själv är på hemmaplan...
En gång tidigare har jag åkt från barnen för att spendera en vecka i Turkiet m fina kompisen...
EN GÅNG!!!
Mkt konstigt...alltså jag har ju varit utan dem förut en natt eller två, men inte hela veckan...

Men, *viskar tyst* det ska bli ganska skönt faktiskt ;)
Hönsig, ja, det skulle nog min kära mor kalla mig just nu ;)
Själv tycker jag nog bara att det är lite ovant *L* Jag är ju liksom van att ta hand om mina barn själv jag...

Nu, lite fejsbookande å bokläsarkväll, då jag ska inställa mig på jobbet alldeles för tidigt imorgon ;)
Kramar...

Inga kommentarer: