fredag 13 augusti 2010

Nu behöver jag DIN Hjälp!!!

Go kväller på Er alla fina :)

Vet Ni, nu har jag jobbat klart för denna vecka :) Skööönt! Gillar visserligen mitt jobb superduper mycket, men just nu är det himmelskönt.

Tänkte bara droppa in här en snabbis och berätta för Er att jag har lagt till med lite annonser, på min bloggsida :) Därför tänkte jag be Er störthärliga läsare å tjuvkikare att klicka in Er på reklamannonserna så snart ni bara kan, för jag är så fruktansvärt spänd å nyfiken på om det verkligen går att tjäna pengar genom andras annonser... ;)

Nu tror jag inte att jag blir miljonär, haha nejnej, men skulle det generera i 10 kr så vet jag åtminstone att jag fyllt i allt som jag skulle och att det fungerar :)

Så snälla, Kom igen nu, för min skull, ge mig ett klick...Kanske hittar ni tom ngt av intresse?!

Kramar...

Inga kommentarer: