onsdag 24 juni 2009

Sommar, sommar å sol å jobb :)

God förmiddag på Er!
Idag har jag ingen lust att sitta framför datorn... Det är strålande sol ute :)
Jag sov ganska länge idag, skönt...
Det har nu varit två intensiva dagar ute på fune, haha de sliter hårt med de anställda ;) Nädå...har varit bra ruljans, nu, när det är fallskärmshoppare från hela landet denna vecka. Men det känns i benen och ryggen och axlarna och...;) Det blir inget bättre att gnälla så vi skiter i det, jag ser jue fram emot stunderna när jag passerar de magiska grindarna till Flygstaden..så lite ont har ingen dött av??!

Ikväll och imorgon kväll kör jag em/kvällspass som kan innebära att jag slutar lite när som helst??! Denna fantastiska restaurangbranch :/
Nu ska jag faktiskt gå ut på baksidan och rensa lite ogräs och lägga omkull mig i solstolen och bara njuta av sommaren, innan det är dags för ett jobbpass...

Ha en toppendag Ni med, vare sig ni jobbar eller som lapar sol. Jag får göra både och jag, Vicket lyx!!!
Kramar...

Inga kommentarer: