fredag 26 juni 2009

Fallskärmshoppare är bra snygga ;)

Jag tror jag måste varit till himlen och vänt...
Har under denna vecka sett snyggare karlar än vad jag trodde var möjligt ;) Tänk om det alltid var så här, då skulle man jue alltid gå och vara snurrig och yr, haha...
Diskussionen mellan mig och ena chefen, var om vi inte skulle börja hoppa fallskärm vi med, då är vi jue verkligen i himlen. Och varför finns det bara vältränade fallskärmshoppare? Frågorna hopar sig...
Ja ja, tur är väl då att man kommer hem och hittar sin kära sambo med halvöppen mun och ljudliga snarkningar och inser att man har det ganska bra ändå... Tillbax till verkligheten liksom... ;) Men gött var det att få se så mkt vackert, snyggt och läckert på en å samma gång. Nu är mitt behov stillat för ett år till... :)

Nu ska jag snart gå och krypa ner till min goding och han är inte så tokig han heller, även om han inte hoppar fallskärm...
Kramar...

Inga kommentarer: