torsdag 25 juni 2009

Långpannornas tid...

Gomöra!
Nu har jag varit vaken knappa timmen och jag är helt slut...Fattar inte hur kvällens jobbpass ska gå till ;) Och då hör till saken att tjejerna som har Fune jobbade från kl. 06 till 23 igår och här håller jag på att avlider som jobbade 16-02,, haha...och jag räknar med samma idag med.
Sen vet jag inte hur fredagens jobbpass ser ut, men det löser sig på ngt sätt.

Hade iaf trevligt jobbsällskap igår och det underlättar jue en hel del. Fick även skjuts av henne hem så mamma slapp gå in till oss och barnvakta och M slapp hoppa in i bilen, mitt i natta, när de skulle upp och jobba kl. 06. Tack för det! :)

Nu vet jag inte om jag ska gå ut och njuta av solen eller vända på mig i soffan och sova, hungrig är jag också... å lite småstressad för på lördag åker vi på semester och jag har ingen ork/tid att packa eller ens fundera på vad som ska packas...antar att jag står med kläder överallt 10 min innan vi åker på lördag och det är inte vanligt förekommande i denna familj...

Nä nu måste jag nog sova en stund till.
Kramar...

Inga kommentarer: