måndag 29 juni 2009

Hemma på sätt å vis!!!

Gokväller!
Sitter nu nere vid ett underbart Marmen :) Kom hit ganska sent i kväll, men vi ville så gärna vakna här i morgon bitti och äta frukost på bryggan, det är livskvalitet det! (tycker vi i familjen) Har haft ett par supermysiga dagar i Sthlm hos min syster med familj. Systerbesöket avslutades med en dag på Gröna Lund (galen! jag vet!) Haha undrar varför det var så lugnt på folk...Det var trots det superhärliga vädret en toppendag, även fast den borde spenderats med bad ngnstans...

Nu ska vi strax krypa ner efter en lång dag och en intensiv helg. Lägger in bilder sen när vi kommer hem och uppdaterar lite bättre, då jag inte har några sladdar o.d med mig...
Imorgon väntar sol och bad (hoppas jag) och så måste vi väl bestämma ngt med herrskapet vi har hyrt stuga med till kommande helg...men det tar vi imöra!

Sov gott och var rädd om varandra!
Kramar...

Inga kommentarer: