fredag 12 juni 2009

Heeeeelg!!!

Hej!
Åh vad jag har suktat efter denna helg! Redan i onsdags var jag grinfärdig av trötthet och när de sedan undrar om jag kan ta ett pass mellan 7-16.45 på sjukhusköket idag, ja...Ja tack, säger man och tar sig igenom dagen med ett leende på läppen...

Men nu är det helg och det känns så bra :)
Har nyss kommit hem, käkat svinstark barnpizza från Trädgårdsbaren, Rekommenderas inte!!! :( Barnen bytte sina pizzor mot min kebab m strips, själv fick jag i mig två "slicar" innan det brände i munnen och jag oxå fick ge upp, på BARNPIZZA!!!
Nu en snabbsväng in hit och strax väntar duschen och ett besök på stadens festligheter i kväll...Idolstjärnan Kevin ska hit och lala- lite grand och barnen vill gärna se det....Så...återigen...klistra ett leende på munnen och ha så kul det går...Min trötthet får jag väl ta i graven, känns det som...

Nu måste jag sätta fart här för min familj är ngt stressad...
Ha en fin och mysig fredagkväll!
Kramar...

Inga kommentarer: