måndag 16 juni 2014

Tjoho...
Ett slutarbete inskickat å klart! Alldeles precis nu!
Nu är det bara ett slutprov kvar på den kursen så kan jag bocka av den sen :)
Stressad å pressad, stirrig å grinig är vad jag varit ett par dar nu, så attans vad skönt detta är!
Har hur som försökt haft lite helg här hemma, (har ju bestämt mig att jag ska plugga månd- fred), men nu blev det söndag kväll iaf...
Nu ska jag krypa ner i sängen, njuta av inskickat arbete och inte sätta allt för mycket prestige i att jag måste ha ett A på varje ska...och vet Ni, just nu är jag nöjd bara jag inte får komplettera eller göra om uppgiften, för nästan första gången känner jag att bara jag bli godkänd är det helt ok,,,för denna gång,,,
............................
Sonen sover i Skärså hos kompis efter fotbollscup i Hudik och poolbad och studsmattehäng här hemma, dottern och jag har hunnit med pizzamiddag och köp av finfin cykel åt henne för födelsedagspengarna hon fick, gubben har mötat hela dagen i Bollnäs , och kvällen toppades här hemma med skolarbetet som skickades in :)
Känns så himla skönt!
Alla glada och nöjda...
Kramar...

Inga kommentarer: