onsdag 11 juni 2014

En skolavslutning avklarad,,,
skolarbete, njaaa,,,men det pågår för fullt, bara det att jag har så sjukt stora slutarbeten att leverera,,,och att hålla på med 3 st samtidigt känns sådär faktiskt...
Röjt en hel del i stugan igår, på väg till Gävle och fina vännen inom ett par timmar, dock blir det inte så sen afton när hon ska upp och jobba och dottern ska upp i skolan, så kanske att jag hinner plugga ett par timmar ikväll/natt när jag kommer hem igen?
Present och studentpresent inhandlad, Dottern är färdiggratulerad,
Imorgon dotterns skolavslutning och Stockholmsfolket anländer, på fredag studentfirande för lillasyster och schools out och Hudik fotbollscup börjar för resten av helgen,,,
Eg. bara roligheter, men jag måste erkänna att tidsbristen och den icke funna förmågan att kunna klona mig, gör denna vecka en aaaning mer stressig än rolig just nu...
Men vi ska nog få ihop hela veckan, ska ni se...
Pluggar vidare jag,,,
Kramar...

Inga kommentarer: