lördag 7 juni 2014

Spik å panik,,,

Återigen alldeles för sent uppe,,,
i två dagar har jag stressat ihjäl mig!
Bakat (och jo, jag har köpt massa färdigt skit oxå, vilket inte är likt mig, men jag hinner inte), pluggat, tagit hand om sjuk son, fixat vardagen här hemma,med massa tvätt, städ och matlagning, roat hängig son däremellan, försökt plugga mera, bakat mera, handlat, betalat in räkningar (lite för sent jag vet), handlat avslutningskläder åt sonen, present till dottern, tog emot finfrämmande från Sthlm i torsdags, fixat inför dotterns födelsedagstjejfest med middag å efterrätt ikväll,,,
Då tog vi andra en paus, for till Marmen och satte oss sonika på bryggan och metade!
Ingen fisk, men det gjorde inget, Jag fick andas och det var det viktiga,,,Ni vet, när det är så där galet mkt överallt och inget blir klart ngn gång och det börjar kännas som man inte får ngn luft i lungorna, bara små livsnödvändiga andetag?
Ikväll i två timmar satt jag på bryggan och på min favoritsten med ett metspö i näven,där jag de senaste 18 åren alltid kommit till ro,,,och vet ni, det funkade denna afton också...
Imorgon, nya tag, men först sova,,,
Kramar...

Inga kommentarer: