torsdag 19 juni 2014

Kör på en ny dag igen då,,,
två koppar kaffe och ett nervöst betygssamtal är gjort,,,
Inget A i denna kurs, dock nöjd med betyget ändå och kursen är slutförd :)
Idag väntar, mer plugg innan jag tar tre dagar ledigt,,,en dusch kanske vore på sin plats å fixa midsommardesserter till imorgon,,,
Kan nog vara bra med ett par dagar ledigt, då jag lyckades tappa bort bilen två gånger igår, först ute på e-center när jag inte alls kom ihåg vart jag parkerat den, for sen ner på stan å när jag å dottern skulle gå mot bilen, kom jag inte ens ihåg vilken parkering jag ställt den på...Dottern suckade å tyckte jag var flokig, själv insåg jag att sen mitt senaste jobb är jag fortfarande inte ihopläkt :/
Så igår kväll, kände jag återigen att jag är så himla glad att jag klev av restaurangbranchen!
.....................
Imorgon på dag blir det stughäng å knytkalas med gubbens bröder, sambos, barn å svärföräldrar,,,
På kvällen finfrämmande, kubbspel, rosé å grillat härhemma,,,
Men först lever vi idag...
Kramar...

Inga kommentarer: