onsdag 15 januari 2014

Vet inte riktigt hur jag tänkte? Inte så här efteråt iaf ;)
Käkade frulle, packade in en massa i bilen å drog upp på Hällåsen, åkte ett gäng varv längdskidor (varven är bara 620? m) så det låter värre än vad det var,,,in med skidor i bilen, käkade en banan å massa vatten, in till badhuset å drog av ett simpass...
Avslutade med en lång skön bastu,,,
Iväg å handlade, hämtade sambo å son, hem, laga middag, ner på konditori, inhandlade en kaffe, träffade världens bästa samt så följde även dottern med, avslutade med en rask promenad hem igen i -10.
Nu en apelsin och ngt krumelurskitäckligt (renande) te senare, inser jag att skidåkningen imorgon kväll som jag lovat sonen, känns som...
Eller som jag sa åt gubben här hemma,
Det känns faktiskt inte så farligt i kroppen, ungefär som att blivit överkörd av ett tåg bara,,,
Nu liggläge i soffan tills jag ska rulla mig in i sängen...
Kramar...

Inga kommentarer: