fredag 17 januari 2014

Storstädat hela alltihopet härhemma idag!
Tog en promme å hämtade hem bilen som gubben tog till jobbet imorse, hämtade hem sonen, fixade middag,,,
drog upp på Hällåsen (igen) för skidåkning å promenad i väntan på att dotterns skulle friidrotta klart,,,
lyckades även se lite bandy uppifrån längdskidspåret, så sonen hann se sina vänner åka ut på isen (alltid ett par barn som får åka ut några minuter innan matchstart) och vi såg fyrverkerierna å sisådär 6 minuter av matchen,,,Haha från väldigt långt avstånd då, må jag säga ;)
hemåt å gjorde varm choklad åt dem å en kopp te åt mamman, kidsen badade/duschade (tack gode för en på varje våning) 
sen så,,, dog jag i soffan av träningsvärken från gårdagen,,,
...................
Imorgon, skjutsa sonen till skridskofriluftsdag på Hällåsen, under tiden tar jag mig nåt varv på skidorna, går in å simmar ett gäng längder å tar en skönan bastu...Å jo, jag förväntar mig ännu mera träningsvärk, men inbillar mig att det är väl positivt?!
Helghandling, tacokyckling å filmkväll med fruktsallad står för resten av fredagen :)
Låter helt perfekt i mina öron!
Kramar...

Inga kommentarer: