fredag 17 januari 2014

Halloj alla glada :)
Fredag å en härlig helg väntar,,,
Skjutsade upp sonen på friluftsdag på skridskoisen, tänkte egentligen ta ett skidpass å sen gå och simma, medans han åkte skridskor, men fastnade med trevlans skolpersonal å surrade bort en hel del tid, så jag fick snällt nöja mig med ett simpass å inga skidor,,,
Gjorde ju inte så där jättemkt då jag är rejält mör i kroppen efter att ha tränat varje dag den senaste tiden och det blev ju ett gäng längder i simhallen så,,,antar att det är ok iaf :)

Idag, blir det annars ganska lugnt, ett rejält snöskottarpass väntar, (men det får vänta en timme till) för nu har jag lagt mig på soffan,,,imorgon, pulkabacken å korvgrillning å ev. middag med fina vänner på em/kvällen,,,söndag har dottern 3 timmars friidrottsträning i Bollnäs och själv funderar vi på att ta oss till Bollebacken å åka lite slalom?!
Är det någon som missat att jag ÄLSKAR vintern! När snön kom, så kom all min energi tillbaka å jag mår så fantastiskt bra :) Helt galet underbart med all snö!
Har även varit utan godis, chips å läsk ett par veckor nu å kroppen börjar svara fint på det (äntligen)
Ha en finfin helg!
Kramar...

Inga kommentarer: