fredag 24 januari 2014

Ja ni,,,
Instagramkonto fixat!
lr nja, fixade det för ett år sen, men har knappast använt det, så om Ni vill följa där, heter jag grallsan, 
annars då?
Jo, men vi har fått en liten tjejbebis i släkten idag :)
Magnus tvillingbror med sambo, Välkomnade en liten tös till världen idag!
Stort Grattis!
Så jag å Saga gjorde det vi är bäst på ;), vi gick ner på stan efter skolan å inhandlade en Välkommen till världen present, som sig bör,,,
sen promenerade vi vidare upp till O´learys där bilen stod parkerad,,,
Kan lugnt säga att det var iskallt att gå hemifrån-ner på stan- upp till rådhuset utan långkalsonger! Ja, rätt korkat med för den delen, men jag trodde inte att det var så kallt som det var,,,
Imorgon, väntar telefonsamtal, träning, och till kvällen ska jag hem till en fin vän som det är alldeles för sällan som jag träffar!
Ser jag framemot mycket :)
Men nu är klockan slagen mkt och sängen väntar,
Godnatt alla fina!
Kramar...

Inga kommentarer: