tisdag 21 januari 2014

2 dagars vila,,,nu kör vi sakta framåt igen :)

Några varv senare på längdskidorna,,,
känner jag mig skamligt mör i kroppen!
Att det är så jobbigt, så himla härligt när man åker och sen nästan direkt efter,,,
kaaboom, träningsvärken är ett faktum,,,
Kokat ny "hälsodryck" idag,
En liter vatten
En rejäl bit färsk, skalad ingefära
pressad saft från två apelsiner
½ pressad citron
½ pressad lime
½ msk flytande honung
Kokas upp, får stå och dra ca 20 min, sila av genom kaffefilter (gärna dubbla)
Drick varmt som te, ljummet lr som jag en shot varje morgon tills drycken är slut...
Hjälper mage och matsmältning och bekämpar förkylningar som bara den :)
...................
Nu ska snart gräddas våfflor till middag, innan dottern ska på friidrottsträning och jag och sonen drar av ett gäng längder på simhallen,,,
Rätt skön dag!
Kramar...

Inga kommentarer: