söndag 27 januari 2013

Ynklig å sjuk,,
ja där hittar ni mig om ni googlar riktigt bra!
Istället för 40-års partaj, så hyrdes Madagaskar nr? och snabba cash 2,,,
Dottern fixade fruktsallad å vispade grädde, vi tog fram cheesecaken, som jag gjorde häromdan, chips å dip å gjorde bål på Loka å apelsinsaft,,,
 sen åt vi och kollade den tecknade filmen emellan tuggorna,,,
Fortsatte med Ice age på 4:an innan kidsen var nöjda å ville sova,,,

sambogubben??
Jo, men han mådde ju bra han så han drog iväg på festen han, om än i bilförarform å inte hemkommen alltför sent #villeoxåjue
Film nr 2 kvällen till ära orkade jag inte med, men tänk vad mkt fina kläder jag hittade på Nelly.com och h&m istället ;) Jaja, jag har inte klickat iväg beställning än,,,

Men nu ska fröken sova för imorgon har jag lovat sonen skridskor med varm oboy i ryggan, samt bull och marängbakning med dottern,,,
tufft liv, tufft!

Kramar...

Inga kommentarer: