söndag 20 januari 2013

Så,,,
Vad har hänt?
I fredags for jag hem t E å ett gäng flickor, för lite vin, prat å massa garv :)
Lördagen, for vi (familjen) ut t M:s bror å firade hans 40-årsdag, 

det bjöds på mat, sonen vart dock dålig så vi fick snabbt avsluta em å fara hemåt,,,

Väl hemma vart d snabba ryck innan I kom å hämtade mig å vi for ner på O`learys för mat, prat, skratt å ngn öl/vin å irish c...(sonen var i mkt goda händer med pappan härhemma, bör jag väl tillägga!)
Mycket skojsiga kvällar må jag säga!

Idag, tog jag sonen å gick på bio "Sune i Grekland" blev det å sonen var helnöjd,
De övriga kom å hämtade oss efteråt, då dottern sovit hos fina kusinen.
å nu ikväll har jag legat i sjuka magplågor, kollat på nyaste avsnittet S4E10 av Vampire Diares å mått allmänt pissigt :/

Till veckan fullspäckat schema från början till slut, så jag ber att det verkligen inte är ngn magsjuka lr ngt annat fasligt otäckt på ingång, för jag kan inte vara hemma från jobb lr missa ngt av mötena denna vecka.
Det går bara inte!

Så nu, hopp i säng, lite törnrosasömn så kanske jag vaknar som en ny jag imorgon!?
Kramar...

Inga kommentarer: