söndag 27 januari 2013

Hmm,,,
inget av helgen blev som tänkt,
men den var ok iaf,,,
gubben lyckades få ordning på datorn,,,lr nja allt är tömt å borta, filmer, bilder, musik, arbeten,,,
en del har jag på usb, de flesta bilder har jag kvar på minneskort,
men skoj var d väl inte, dock glad att han fick ordning på den igen,,,
Man känner sig galet tom utan datorn, helt sjukt!

Idag har det städats å städats mera,,,
Borde tagit det lugnt med tanke på hur jag mår,,,
för nu väntar en intensiv jobbvecka m dagisjobb, träningar (jaja det blir dotterns skjuts iaf, jag får nog snällt avstå jag), Sthlmsjobbresa, kompiskalas å lillasyster som fyller hela 20! år,,,sambon är hemma en hel em/kväll denna vecka dessutom,,,

Nu ska fröken ta en dusch å krypa ner i soffan å kika på Snabba Cash 2 som inte orkades med att se igår kväll.
Kramar...

Inga kommentarer: