tisdag 1 januari 2013

2013!

Så det är la bäst att avsluta bilderna från julen 2012 då!
Mycket bilder på kidsen,men så är det när d är julafton!
Oliver väntar på att dan ska "starta"
 Så även jag,,,
 Gos,,,
 Syster dukade långbord å fint,,,
 Mycke mys denna julafton,,
 Efter grötfrukost, lite utedag, glöggmingel å Kalle Anka, var det äntligen dags för julklappsöppning!
GLAD! Vad hon fick? 2 One Direction-biljetter till konserten i maj, å jag får äran att följa med ner till Friends Arena,,,Mamman inte lika lycklig, men vad gör man inte för sina barn ;)
 Sonens öppning, åka t Friends Arena å kolla Zlatan-fotboll,,,och Messi,,,Sverige- Argentina,,,
Var rätt lycklig han med, å där får pappan följa med,,,Hmm, nu förstår Ni va?
Jag, pojkbandskonsert å gubben i huset fotboll i världklass,,,,?!
 Själv fick jag världens finaste kartong med innehåll i julklapp!
Vad det innehöll behåller jag dock för mig själv ;)
 Juldagen!
Kom vi hem på em,,,packa ur bilen, in å duscha, å preppa för kvällens fest hemma hos oss!
 Finaste Maria kom :)
 Gruppbild med några av oss,,,av hänsyn till vissas önskemål, har jag dock valt att inte lägga ut bilder på alla gäster som kom å förgyllde kvällen med oss,,,Men Tack alla Ni som kom! Så skoj!
 Grabbhalvan hamnade i "lugn å ro" vid köksbordet medans vi tjejer körde ngt som kanske kan liknas dans i vardagsrummet? 
 Mm hon luktar tydligen gott? ;)
 Oxå hamnade vi på krogen, om det var d bästa vet jag inte, men så blev det!
Nu måste jag återgå till mammajobbet å fixa lite lunch åt kidsen,,,
Kramar...

Inga kommentarer: