onsdag 16 januari 2013

Igår var det tulpanens dag, uppmärksammade jag på fejjan,,,
Å nu står de här vackra å tronar på vårt köksbord,,,
Japp, gubben hade dem med sig när han kom hem sent igår kväll,,,
Naaw, gulle han, kan man ju tro,,,?!
Inte då, han hade fått dem för sitt engagemang där på kvällsmötet,,,
Men vackra är dem iaf, även om dem inte var till mig!
Kvällen bjuder oss på sista Twilight filmen, The Twilight Saga, Breaking Dawn part 2,
Har ju gått å blivit en total "sucker" för sånt där jag??
Måste ju börja avvänja mig från denna dära andra serien, The vampire diares, har nu sett ikapp alla avsnitt, tom säsong 4 avsnitt 9, mera finns inte tillgängligt än *suck* Å tro mig jag har letat å lärt mig ladda hem (lagligt förstås!)

Som sambogubben sa:
 - Med rätt motivation kan alla lära sig det de vill! Hmm, undrar vad han menade m det jag.....
Hur som,,,
Tonårskärlek, drama, vackra skådespelare som man bara kan drunkna i lite grand, bråk, fighter toppat med lite hångel å skön seriemusik,,,
Inte särskilt intellektuellt, men attans vad skönt d är att bara försvinna in "i:t en stund,,,
Nu snart dags att påbörja middagen...
Kramar...

Inga kommentarer: