onsdag 2 januari 2013

Annandagjul,,,
firade vi jul med barnens farmor å farfar,,,
av ngn anledning var detta enda bilden jag knäppte denna dag?!
 Det har lagats mat härhemma med mkt kärlek,,,
början till en ratatouille,,,
 Sen skulle svärfar till att fylla 65! Så då bakades tårta dagen till ära,,,
 Han bjöd på en superb medelhavsbuffe, som sambogubbens tvillingbror hade hjälpt till att fixa fram,,,
 Svärmor å hennes syster, var med å gratulerade,
 Å jag, jag gosade med finaste lilla Lee,
 Snögubbar med ishatt fixade kidsen, haha,,,
 Å en liten ljuslykta,,,
Nu ska dottern upp å simma ett pass, sonen å gubben åker upp med annan familj till Hällmyra och åker pulka/snowracer å allt sånt där,,,
Jag, jag får återigen snällt stanna hemma å kurera mig då huden bränner, frossan är ett faktum å febern kommit tillbaka,,om än låg, men tillräckligt för att jag måste inse mina begränsningar,,,
Ha en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: