måndag 5 november 2012

Wiihoo,,,

lr nåt?!
Då så är lånebilen på verkstaden och jag är precis hemkommen efter en långpromenad då jag hämtade hem våran fina lilla röda :)
Var himlans ovant att köra den igen,,,
imorgon blire besiktning, så jag ber å hoppas av hela mitt hjärta att den går igenom, så ngt åtminstone funkar som det är tänkt ;)

Snart en ny promenad t Sagas skola, då hon ska ta spruta idag,,,
så duktig tjej, hon slutar skolan, åker bussen t Vågbro, går å hämtar brorsan, åker bussen tillbaka med brorsan till skolan, där jag möter upp dem, tar sprutan å sen går vi hem,,,
Så tacksam över att hon hjälper mig när det krisar med allting runtomkring!

Nu, operation bädda rent i sängarna, för vi ska minsann roa oss m tvättstugan ikväll...
Vilken härlig dag?!

Kramar...

Inga kommentarer: