söndag 11 november 2012

Farsdag!

Har vi firat idag,,,
framförallt sambon jag lever med, pappan till våra 2 barn,,,
Lite fina presenter å en himla massa omtanke å kärlek!
Har skänkt ett antal tankar till min egen far också, som lever, men som jag inte har ngn kontakt med,,,
Vi var ut t Söderala och firade sambons far/ svärfar som även blivit lite av min bonuspappa, för han är den som funnits där i hela mitt vuxna liv för mig. Oerhörd sorg över saknaden av min egen och oerhört glad och tacksam för möjligheten att "få låna" sambons far,,,
Två tårtor hade jag bakat dagen till ära, en pinocciotårta m mango och persikomousse (istället för grädde)
oxå denna på bilden ovan,,,chokladtårta m päronkräm/sylt, vaniljkräm och ovanpå en limeglasyr, runt om riskrokant å grädde,,,
Kvällen avslutades m film, fotinpackning, ansiktsmask,,,
nu,, lyssnar jag på stormvindarna utanför och strax ett skutt i säng för imöra väntar Funejobb,,,
Kramar...

Inga kommentarer: