lördag 3 november 2012

Ööhh,,,

Mår skit idag,,,
efter två himla härliga kvällar,,,
Helt olik varandra,,,
Kortfattat (för d är bara d jag fixar idag)
Julbord, funetjejerna, trevligt, skrattigt, mysigt,,,
Igår,,,
mintushot hemma innan jag drog iväg,,
Hem t Albertinachefen, lite gott rose, å lite öl,
sen hotshot, öl, hotshot å mera ändå,,,
Tror kanske vid shot nr 7?lr 8? lr??? serverade en viss kille mig en Fernet Branca,,,uuuäähh!!!
Det är d absolut värsta jag vet, å det skrattades tydligen åt mitt minspel, då jag var helt övertygad om att jag fick en lakritsshot,,,(vi fick alla en varsin shot, alla olika)
Sen köpte jag mig en cola som snabbt övergick till ngt mer alkoholhaltigt,,,
Bad Idea,,,väldigt dålig!

Men så mys å träffa alla superfina, härliga folk, man blir ju alldeles varm i hjärtat,
inser att man saknat dessa godingar möcket samtidigt som det är rätt märkligt att inte ses på några månader å sen festa som om vi aldrig gjort annat,,,

Så idag,
Gått ner många kilon
Intagit en köpepizza
Intagit massa cola
Intagit 2 panodil
Å tagit en lång dusch,,,

Nu ska gubben få skjutsa mig å handla lite godis t mig å kidsen till kvällen,,,
för det är bara det jag fixar,,,myskväll i soffan! :)

Fast,,,nog skulle jag kunna tänka mig att gå ut å dansa lite ikväll med,,,
för det var ju så skoj igår ;)

Kramar,,,

Inga kommentarer: