måndag 5 november 2012

Ilsken å ledsen! Å lite sjuk,,,

Gaah!

Vad ledsen jag blir...
Mådde riktigt dåligt igår,,,ikväll stod jag å klippte håret på sonen, börjar må riktigt dåligt igen,,,så välkommen då ngt slag av magsjuka,,,

Men tro inte att eländet slutar där,,,

Har lånat svärfars bil nu ett tag, då våran varit i lagningsbehov men nu är lagad å ska hämtas ut t veckan,,,
Åker å köper en biltvätt för att göra lånebilen fin, ni vet, fylla på spolarvätska, städa ur den å ja,,,*suck*
kl. 20 ikväll kom Bärgarn å hämtade bilen då undre länkarmen gick av å det kändes som hela underredet rasade :( Så den stod där den stod...
Så iväg m lånebilen, å lösa ut den nu färdiglagade bilen imorgon,,,
men den är inte körbar ännu, för den ska besiktas å ställas på igen innan vi får köra den,,,
Så nu kör vi billösa livet ett tag då,,,
Det är bra, då vi har sambon som jobbar i Bergvik, sonen som går i skolan i Vågbro å dottern som har tidiga träningar på Hällåsen 3 ggr i veckan,,,(som vi knappt hinner till med bil)

Nu är jag trött, så in i himmelen trött,,,
 Jag orkar inte med hur många jävla bakslag som helst :/
Tror faktiskt att jag gråter en skvätt!

Gonatt,,,

Inga kommentarer: