onsdag 21 november 2012

Idag,,,

Känns det ngt bättre,,,
Mer som världens värsta bakfylla,,,
Men nu ska jag ta en promenad i det gråa, ubertrista vädret å se om d blir bättre av frisk luft,,,

Ikväll har jag en biodejt m min karl,,,
 vet inte när d hände sist,,,kan det vara 5 år sen??? som han å jag gjorde ngt ensamma utan barn,,,( å nu pratar vi inte om en billig fylla på lokala krogen) utan mer som en vardagskväll, bio, restaurangbesök tillsammans,,,
Ok, var å åt på Albertina han å jag för tre somrar sen, när barnen var på kollo, då vi kastade i oss maten av ngn anledning å vi fick en spaweekend i Sundsvall för ännu längre sen??!
 Ensamtid har vi dock då å då, när barnen är på disco, med kompisar etc, men då spenderar vi oftast tiden hemma m tvätt, mat, handling, disk, plock, papper osv...

Så en kan tycka att det är dags nu ;)
Så ikväll tar jag min karl, myser ner mig i biofåtöljen å dreglar över karln på duken...
En win-win kväll för mig mao! ;)

Kramar...

Inga kommentarer: