fredag 23 november 2012

Oj!

Redan dags för en ny helg,,,
Å den blir nog skojsig den med,,,
Imorgon kommer fina M upp från Gävle för att partaja med mig!
å Fina syster m famij kommer upp från Sthlm för att äta julbord på Albertina :)
Å jag räknar kallt m att hinna umgås med dem oxå,,,

Idag har hon,(jag) varit å solat (ja, jag vet, farligheter!) Men jag behövde desperat ngt slags solljus får att överleva denna gråa höst,,,
även lyxat på å gjort vitaminbombssmothie 2 dar på raken,,,
banan, melon,hallon, passionsfrukt, kiwi, youghurt, tropisk juice å yttepyttelite flytande honung,,,
Å vet Ni?!
Jag tror faktiskt jag känner mig piggare idag än på länge,
Så nu strax efter 12-slaget har jag redan hunnit;
Gjort smothie
Skjutsat son t skolan
Solat
Diskat å plockat här hemma
Färgat håret å skurat badrummet nere
Varit på bilbesikningen (tyvärr fööör lång väntetid)
Handlat
Tankat
Intagit lunch
Kommit hem å packat upp matvaror,,,

Ja Ni, inte vet jag när jag gjorde allt detta i ett huj sist?!

Nu väntar, bara tvättstugan, dammsugning, matlagning,å lite måla naglar å så där,,,
Sen så är det fredagskos!

Kramar,,,

Inga kommentarer: