torsdag 13 september 2012

Jomen,,,

Idag var vi som i vanlig torsdagsordning (och tisdagar å även måndag denna vecka) uppe på borgs Ip för fotbollsträning mellan 17.30-20.00,,,

Rätt många timmar att bara stå där å titta på sina barn, trampa lite, vänta, frysa,,,lr så kan man ju åka hem,,,men ett jäkla åkande då barnen har träning efter varandra,,,

Så idag, som en del andra gånger, tog jag på mig löparuniformen å tog mig en tur i motionsslingan,,,Halvmilen senare, ganska slut, varm å nöjd,,,insåg jag att kl. då bara var 18.05...

Kan meddela att kl 20.10 när vi återigen satte oss i bilen, skakade jag som ett löv, höll på att frysa ihjäl,,, och jo, jag hade jacka med mig som jag tog på mig efteråt...

Summa summarum,,,Jag får nog springa d dubbla minst lr så jag nog lov att åka emellan :/

Nu sitter jag m färg i håret, å sen kan jag nog faktiskt bocka av alla de saker som skulle hinnas med idag, tom egentid i form av motionen :)

Imorgon, möcke för tidigt om Ni frågar (å det gör Ni ju), ska jag skjutsa barnen t skolan å åka upp t Hällåsen för mera motion,,,

Tror f-n att motionsdjälvulen har fått tag på mig!

Kramar,,,

Inga kommentarer: