söndag 23 september 2012

Idag,,,

saknar jag min storasyster!

Telefonsurr på morgonen (trevlans) å stinget i hjärtat, när vi la på, att jag skulle varit där hos henne idag, i deras soffa, i deras hus, suttit uppkrupen under varsin filt å bara varit,,,

Saknar även att få vara fri från förkylningen samt febervärken som kom efter lunch, (förkylningen har pågått ett tag)

Saknar ett jobb just nu!

Saknar fina vänner å människor, som jag fått jobba med i sommar,,,

Haha saknar tom mina barn just nu, fastän de bråkat å gnällt hela dagen, och de är borta på fotboll ett par timmar...å sen är hemma snart igen,,,

Så ledordet i mitt liv för dagen är, ja Saknad! lr nja, skulle kunna kalla det sällskapssjuk oxå,,,

Haha totalt opepp på allt idag, totalt orkeslös slösöndag och skulle vilja så mkt,
och få träffa dem jag saknar väldans mkt!

Kramar till Er idag...

Inga kommentarer: