onsdag 26 september 2012

Bildbomber,,,

Men då,,,nu har jag iaf lyckats lägga över en del av bilderna från kameran :D I en ibland salig blandning kommer de här!
Olivers skolavslutning,
 Sagas å min natt på hotell innan Rhodosresan, alldeles för sent, men mys,
 Bara hemma,
 Sen var vi jue på P&L,

 Stenö m kidsen,
 Chillar på altanen,
 Chillar på Leksand sommarland,
 Åter på P&L
 Sommar, rose å jordgubbar från egna landet. Himmel! ,
 Rose å grillat i Norrfjärd,
 Fina!
 Vi hade äran att få se ett vacker par bli man och hustru :) ,

 På båt, dock lite otur m vädret, kallt å regn, men helt underbart,


 Leksand sommarland :)


 Vi firade gammelmormors födelsedag (min mormor)

 Lyckades odla egna gladioliusar *stolt*
 Flygplansmaten mot Turkiet ;)
 Alanya,




 Havsutsikt från våran balkong ;) ,
 När man kom ut ur duschen hade min resesambo gjort mys åt mig :D ,
 Hittade en rolig bar, med massa dans på bardisken å bord, eldkastning å öl förstås,

Kommer mera, det kommer mera...
Kramar,,,

Inga kommentarer: