fredag 7 september 2012

Fredagkväll...

Å sambogubben är borta över natten,,,
Hämtade kidsen tidigt idag,,,for å hyrde film, köpte lite gott på systemet, for på affären så kidsen fick handla läsk å allehanda smaskigheter t kvällen,,,

Kom hem å fortsatte att röja nere *puh*
Lagade mat, lövbiff m riven pepparot å härlig sallad m soltorkade tomater, fetaost mm,,,kidsen fick istället hemmagjorda chicken nuggets å pommes dem :) Alla nöjda å glada!

Bäddade ner oss i soffan å kollade på Mästerkatten ( Kidsen filmval för ikväll), sa gonatt t sonen,,,å nu ligger jag å dottern i varsin soffa, hon kollar spy kids å jag, ja jag hänger jue här jag ;)

Imorgon, Simhallen! och en sväng på barnens hus,,,
blir en lugn helg å det passar mig ypperligt för jag är sååå tvärslut i kroppen?!

Nu fortsätta m mamma-dottermys!

Kramar...

Inga kommentarer: