fredag 28 september 2012

Hmm...

Ja ni, den här fredagen,,,

skjutsade sonen t skolan imorse, för att sen upptäcka att bankomatkortet som jag skulle haft i min plånbok, för att kunna handla exempelvis, låg i den sk sambons plånbok, som befann sig på tåget t Sthlm för dagarna två :/

Vet inte om det berodde på ren frustration, men inte långt senare känner jag att jag bitit?! bort en del av en tandlagning,,,för att toppa det hela med att jag hostat blod i dagarna två och dottern kommer upp yrvaken med hela stortånageln i näven, då den lossnat!!!
Vi toppar det med ett samtal nu ikväll, om att gubben har det toppen hemma hos fina vänner, dricker champagne å firar hennes releasesläpp av nya skivan...

Gaaah! Ta mig härifrån ngn, nu!

Nåväl,

Mamman ryckte in med ekonomiskt bistånd och Gudmodern ryckte in å hämtade hem sonen, drack kaffe med mig ett par timmar å det, Det var det jag behövde som allra mest,,,
Livet som "singelmorsa" är inte alltför kul, hela tiden,,,

Lite senare, måste jag ändå summera dagen som rätt mysig, då sonen och jag lagade en festmåltid utan dess like, till oss tre, vi åt, surrade, skrattade,,,klädde på oss och for upp till Hällmyra, där det var "trollnatten", for hem, goa ner oss i varsin soffa å kollade på film :)

Imorgon, ska jag fortsätta vara en braig mamma, men sen Ni, så tänker jag se till att komma iväg på nåt kuligt, bli alldeles för lagom onykter, ramla in alldeles för sent å sova länge på söndag!
Ja, så blir det!

Hörs hej!

Kramar...

Inga kommentarer: