onsdag 26 september 2012

Albertinafolket i sina underbaraste form ;)

Sen,,,
Så har jag haft en helt fantastiskt underbar jobbsommar!
Lite dåligt m matbilder, för det hann jag  (tänkte jag) inte på,,,
Helt underbara folk å fä, finaste jobbmiljön,,,
Är d så här d kan va, gör de mig inget alls att jobba en hel sommar,,,
Jäpp, det är på festerna jag knäppt kort ;)
Och ja, jag har preskriberat mååånga bilder!
Efterjobbetfest!



 Efter jobbpass, innan dusch före fest!
 Bastufest i Sikfjärd :)





 Avslutningsfest! Galet skoj!

 På båten på väg ut,,,så fina!
  På båten på väg hem, dock lika fina iaf :) Bara lite tröttare,,,

Alla goa, hade jag inte på alltför braiga kort, men Ni är inräknad ändå!
Himmelstack till Er alla för en galet fin sommar!
Ni finns numera i mitt hjärta, alla på en varsin plats ;)
Kramar,,,

Inga kommentarer: