tisdag 15 juni 2010

Trötter...

Hej på Er!
Nu har jag då genomfört den andra dagen på mitt sommarvikariat...Ouch!!! Fy himmelens vad mkt tunga, konstiga lyft...Jag som redan har problem med mina axlar och ömtåliga rygg, fortsätter det så här, lär det väl bli sjukskrivning och akupunktur för hela alltihopet :/
...
Men annars så är jobbet i sig ok, arbetsplatsen fin och jobbkamraterna ubertrevliga :)
Dessutom har jag ont i halsen, men jag tänker inte bli sjuk, nu när jag äntligen får chansen att jobba heltid en "längre" period...
...
Men nu ska jag krypa ner i ett varmt, vårdande bad, lägga mig i sängen och förhoppningsvis sova skönt hela natten *L*
Har sovit som en pisskråka 2 nätter i rad nu, för jag har varit så rädd att försova mig, så jag har legat på aga...pinsamt att börja med att sova över...Nej nej, det går inte för sig ;)
...
Ha det gott, igelkott!
Kramar...

Inga kommentarer: