måndag 28 juni 2010

Segsnöre...

Oj oj, det var fasligt vad länge sen jag var in å skrev här...
Men jag har inte mkt att säga för tillfället heller...
Uppdaterar mer en annan dag/kväll.
Jobbar å njuter av solen medans jag kan, trilskas m cykeln som inte är kompis med mig, trilskas lite mer med bilen som jag absolut inte är kompis med ;) Tappat bort bokningsnyckeln t tvättstugan och tror vi har fått myror inomhus...
Beslutsångest om utlandsresa, Cypern, Turkiet eller Rhodos??????????

Midsommar var fin, bilder kommer senare...Var i stugan,sov där, for hem, gick på krogen, drack en shot för mkt, tog en taxi hem, gick upp med barnen, firade systersbarnet eller nja, barn? hon blev 14!!! åt tårta som kraschade och pepparlax som var himmelsgod, men som magen inte tålde...

Det går bra nu känner jag ;)
Nu sova, imorgon jobba...
Kramar...

Inga kommentarer: