måndag 21 juni 2010

Blä och usch å mys och puss ;)

Det här...
tycker jag är vidrigt jobbigt :(


Lägg märke till att denna gigantiska spindel inte är ensam i glasburken, fick ihop 7 st såna här monster på 2 dagar!!! På vår baksida....
Jag är inte dödligt rädd för spindlar, men jag tycker definitivt inte om dem...
Trevligare var...
att på söndagen fara t stugan för att mötas av ett kärlekspar, där jag fick en av dem på bild,,,
att få upptäcka att under veckan vi varit hemma å jobbat har måsungarna kläckts...well,,, måsar är väl inte så roliga, men dessa är ju superdupersöta :)

Oliver hade en polare med sig :)
Jag städade vidare, men såg även till att må gott av alla de vackra vyerna :)
Hittade nästa "äckelmoment" en kopparorm som tydligen var störtskojig att hålla i ???
Nu börjar vi snacka fobier för mamman...
Har en snorig son hemma, så nu får vi avvakta å se, vad som händer under natten...
annars jobb tis, ons, torsdag...
På torsdagkväll så kommer då äntligen systeryster med sina tjejer :)
Bara det gjorde att helgen blev himmelsfin innan den ens har börjat *L*
Nu mina vackra,, svimmar jag nästan av trötthet....
Kramar...

Inga kommentarer: