lördag 12 juni 2010

Men jag har ju missat...

Mäh!?
Hur har jag kunnat glömma...
Lägger ut ett fåtal bilder från matstafetten som var, fler lägger jag inte ut av ett flertalet skäl,hahaha....
Några av dessertmänniskorna :)
Jag å ett av paren på varmrätten hos oss...
Förberett å klart...
Maten...Kallmarinerad, tunnskivad oxfilé, mandelpotatisterrine m västerbottenost, rödvinssås, rödlöksmarmelad å lite goda grönsaker...
Idag, regn å åter regn...
Jag och Saga drog iväg på fm, för lite inhandling t svärföräldrarnas stuga i Marmen...
Lite nya ljusstakar och ljus å lite sånt där välbehövligt ;)
Hem, främmande av Lars m son, de stannade kvar på middag :),
under tiden 9 maskiner tvätt i tvättstugan *suck*
Hade en del sängkläder, dukar o d med hem från stugan som nu är rent å fräscht :)
Saga sover nu hos farfar, då han hämtat hem nya familjemedlemen idag, en liten hundvalp :)
Så det vart bara Oliverbarnet hemma ikväll, inte ofta som man får skämma bort en av mina fina i taget...
Nu ska jag dock gå ner å bädda om honom...
Kramar...

1 kommentar:

Majs sa...

Läser igenom allt jag har missat (: Fina matbilder. Slurp!