fredag 22 augusti 2014

Vaknade upp flera gånger med världens huvudvärk inatt!
Sen har den följt med mig hela dan, panodil, naproxen och voltarensalva varvat om vartannat,,,men inget hjälper...
Fixat å trixat med massa Csn, betyg å inloggningar på högskolan idag...hmm inte helt enkelt med inloggning kan jag ju tycka,,,hann även in på biblioteket och beställde hem lite kurslitteratur...
Det känns som att jag är på G! :)
Annars, pratat med fin vän idag (på tok för länge sen), blivit bortbjuden på middag imorgon, möcket trevlans...I övrigt är jag sjukt taggad för att åka på bröllop till huvudstaden nästa helg!
Ska bli galet mysigt, trevligt, skojigt å allt det där...vare sig det regnar eller är soligt, gräsmatta eller lera, långbord eller buffé...
Ja, jag ser fram emot det helt enkelt!
NU, ska hon leta den perfekta bröllopspresenten!
Hörs hej!
Kramar...

Inga kommentarer: