lördag 23 augusti 2014

Flög upp i morse!
Hade kl på ringning, stängde av å somnade...skööönt! 08.15 knackade det på dörren å fina barnet med mamman stod där i hallen, sen for hon och jobbade och vi bakade, lekte ute, vi lekte inne, vi spelade spel å käkade lunch, spelade mer spel och varvade ner med lite film...
fick samtal, JOBBerbjudande,(långtidsvikariat) Ja tack! Börjar på måndag...
Högskolestudierna har jag precis tackat ja till, skickade in min Csn ansökan igår kväll...
Kluven?!
Ta bort studiemedel och köra dubbelt med heltidsjobb och heltidsstudier?
Eller bara jobb?
Eller...finns många funderingar här, men får något slags jobbschema på måndag, så får jag se då,,,
Fan!
Så himla lycklig så jag dog lite grand :)
Jag har inte ens sökt jobbet, visste inte att det fanns...men ngn tidigare chef (Tack!) hade rekommenderat mig och ja, det gick ju bra...
Pappan kom och hämtade barnet, vi for ut t gubbens bror och käkade gott, hängde å gosade med småkidsen,,,
In allihopa på strömmingsleken, men det vart inte så långvarigt,
Möcket trevligt dock :)
Summa summarum,,,
En väldans rörig dag som varit helt underbar!
Kramar...

Inga kommentarer: