lördag 2 augusti 2014

Stockholm, hemma, Marmen, hemma,Marmen å hemma igen...
Innebär grym packningsteknik och matplanering, men även helt underbara dagar,,,
Igår drog jag upp min största fångst ngnsin, en gädda som vi tippar vägde 4-5kg!
Haha å själv trodde jag från början att jag fått bottennapp, men vad fel jag hade å vilken rolig kamp det var!
Har även spenderat tiden i stugan med att plugga, grilla korv, sola och plugga mera...
Men nu så,,,dags för gubben att ha möte hela helgen + ett dop imorgon, jag pluggar vidare och sen när jag har fått in uppgifterna blir det Marmen häng, innan gubben far vidare mot några dagar i Stockholm på möte nästa vecka...Åh vad jag älskar valår! *ironisk*
Nu har jag dock läst om integrationspolitik (som skoluppgiften kräver) så nu går ögonen i kors och hjärnan är på högvarv! Kontentan är iaf att det är lika bra att lägga ner för ikväll, för det blir bara dravel och osammanhängande...Bara att fortsätta imorgon då antar jag?!
Hörs Hej,,,
Kramar...

Inga kommentarer: