torsdag 14 augusti 2014

KLAR!!!
Jag är klar, klar KLAR med sommarens skolkurser!
Jag är så himla glad, glad å ännu gladare!
Well, alla mynt har en baksida, jag har ännu två betygssamtal kvar, men alla uppgifter, slutprov å allt vad det är är inlämnat, skrivet å klart!
Dessutom skiner solen :)
Dottern drog t Leksand ett par dar med bästa kompisen å hennes familj, sonen är i Skärså m sin kompis å åker båt och badar, gubben jobbar vid datorn å jag ska fira med att vika lite tvätt ;)
Dag två för den delen på sockeravvänjning, rivstart i viktnedgången...
Igår några påsar nutrilette, ett äpple å en skål m hallonkvarg med lika mkt keso, toppat med solrosfrön å valnötter...
Idag hittills, en nutrilettepåse t frulle å en stor smoothie m havregryn, yoghurt, gul kiwi, hallon, blåbär, banan och passionsfrukt till lunch...
Ja jag vet, nutrilett är skit å katastrof, men det hjälper kortsiktigt och det är vad jag behöver nu om jag ska komma i den finfina bröllopsFESTklänningen som ska bäras om 16 dagar,,,så jag fortsätter ett par dar till att klunka i mig den dära äckliga vätskan och hoppas på det bästa ;)
Annars då!
Jo men idag är livet fantastiskt fint...
Kramar...

Inga kommentarer: