onsdag 27 augusti 2014

Tre dagar har gått sen jag fick min vikarietjänst på Norrtull....tre dagar av spänning, MASSVIS av inläsning av material, tre dagar av klasser med nya elever, tre dagar med minimalt med sömn...
Men vet ni!
Fy tusan vad roligt det här är!
Nu har jag bara lektioner imorgon och mentorsgrupp på fredag,,,sen är det bara att ladda för bröllop i helgen,,,i Stockholm,,,
Hem på söndag em, få i ordning på papper och kurslitteratur för på måndag drar högskolan igång oxå...
Hmm en gubbe som är borta 14 timmar per dygn, 2 barn med träningar,, och själv ska jag arbeta/plugga totalt 70% !!! Det blir inte enkelt, men jag har gett mig tusan på att fixa det :)
Att få förmånen att arbeta med det jag tänker utbilda mig till är en förmån som är få förunnat,,,
Nu svanhopp; läs grodhopp ner i sängen och ladda för en ny dag imorgon :)
Hörs hej...

Inga kommentarer: