tisdag 14 maj 2013

Men,,,
Vad har hänt sen sist?
Jo men en har väl jobbat då,
Fina grabben kom in å sa hej på jobbet, nä nä inte så...
Bara en genomgo polare som varit borta länge å åter befinner sig i stan, en kort period,
blev hur som himlans glad över att se honom igen :)
.................................
Städat här hemma, grillade t middag idag, gosat m kidsen,
suttit x-antal timmar m menyer och schemaläggning,,,
Tog ett långt bad imorse,,,
...................................
Så vad händer nu,,,
Jo men jag ska väl jobba då,,,
jobbar 8-22 onsd, tors å fredag, tänkte dock försöka smita lite tidigare på fredagkväll då jag planerar att gå på krogen och dricka en öl lr två,,,förhoppningsvis m lite kuligt folk ;)
Jobbar lördag 10-22, men sen ni, då är jag ledig på söndag!

Så jo, min tid består för tillfället av jobb och resterande tid till familjen,,,
men nu ska jag lyckas få in lite socialt liv m vänner oxå :)
Till veckan börjar vi iaf m rullande schema, då hon som ska jobba istället för mig, när jag är ledig, känns helt klar i köket, är la inga problem alls att släppa henne själv! Mkt glad och tacksam är jag för det :)
Känner mig helt trygg på att hon levererar :)

Så mitt liv kommer inte enbart bestå utav jobb inom snar framtid, jag ska snart få träffa vänner och familj igen!
Wiiiee...
NU, Godnatt!

Kramar...

Inga kommentarer: