måndag 20 maj 2013

Ikväll spontantänkte vi högt att vi kanske skulle ta å gå på cirkus,,,
men då dottern varit hemma från skolan idag å sonen inte orkade åka på ngn fotbollsträning, tog vi beslutet att bara vara hemma,,,
Å gissa om det gillades! (även om sonen ville gå på cirkus också)
Vi har istället ätit måndagstacos och spelat brädspel och barnen har tjutit av skratt :)
Nu ligger jag i soffan, nybadad och njuter in i det sista, för mina två dagars ledighet börjar ta slut,
men gissa om det varit skönt?!
Känns dock himla fint att åka å jobba oxå, börjar ju få lite abstinens då jag spenderat sjukt mkt tid där den senaste månaden,,,
Helt, har jag dock inte kunnat slita mig, har spenderat ett antal timmar idag, med att beställa varor och fixa med menyer,,,men skönt ändå...
Ha det fint!
Kramar...

Inga kommentarer: